Objavili smo

Izvorno slovensko - znamka Srce Slovenije

02 / 2021

Bogastvo zaledja glavnega mesta
Blagovna znamka Srce Slovenije je prepoznavna po simpatičnem logotipu s srcem in sloganu »Za ljudi, ki znajo in hočejo živeti bolje«. Nastala je leta 2008 na pobudo Razvojnega centra Srca Slovenije in iz potrebe po povezovanju 16 občin na območju osrednje Slovenije (od tod tudi njeno ime). Za pravico do uporabe kolektivne tržne znamke Srce Slovenije lahko kandidirajo ponudniki iz občin v zaledju glavnega mesta Ljubljana (Dol pri Ljubljani, Domžale, Hrastnik, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Lukovica, Mengeš, Moravče, Radeče, Šentrupert, Šmartno pri Litiji, Trbovlje, Trzin in Zagorje ob Savi).
Model povezovanja ponudnikov, projektov in iniciativ v znamko Srce Slovenije se je kmalu izkazal kot dobra osnova za nadaljnji razvoj območja. Tako je leta 2014 nastala mreža rokodelcev Srca Slovenije, ki povezuje občine, društva in posamezne rokodelce v okolici Ljubljane z namenom ohranjanja tradicionalnih rokodelskih znanj. S sodobnimi podjetniškimi pristopi pa obenem spodbuja k večji kakovosti izdelkov, njihovi širši promociji in skupnemu trženju doma ter po svetu. V mrežo, katere koordinator je Razvojni center Srca Slovenije, je vključenih že več kot 100 članov, mnogi med njimi so pristopili tudi k certificiranju izdelkov (znamčenju).
Na prehranskem področju je z rdečim srcem označene izdelke »posvojila« Zadruga za razvoj podeželja Jarina, ki je bila prav tako vzpostavljena s strani Razvojnega centra Srca Slovenije. Kot prva v Sloveniji je vzpostavila kratko dobavno prehransko verigo med pridelovalci hrane in javnimi zavodi, kasneje pa tudi s hoteli in gostilnami ter končnimi potrošniki, ki jim dobavlja živila neposredno s kmetij...

Celoten članek je objavljen v reviji Pet zvezdic, številka 2/2021. Kupi izvod / Letna naročnina

Tekst: dr. Tanja Lešnik Štuhec (ProVITAL d.o.o.)  Foto: arhiv RC Srca Slovenije

Deli na
08 / 2022
Nemška tradicija – pivo, kruh in klobase
Ko je govora o Nemčiji, kaj hitro pomislimo tudi na pivo. Pivska kultura je nepogrešljiva sestavina nemške družbe. Podobno je s kruhom in pekovskimi izdelki, saj se Nemčija ponaša tudi z edinstveno pekovsko kulturo. Če Nemca v tujini vprašate, kaj iz svoje domovine najbolj pogreša, bo med naštetimi...
07 / 2022
Vinska klet in restavracija Dveri-Pax, Jarenina - chef Gregor Šagi
V DVERI-PAXU ZDAJ POLEG ODLIČNIH VIN TUDI IZVRSTNA KULINARIKA! Na posestvu vinske kleti Dveri-Pax v Poličkem vrhu v Jarenini lahko obiskovalci uživajo ne le v pokušini vrhunskih vin, ampak tudi degustacijskih menijih izkušenega chefa Gregorja Šagija. V obokani kleti obnovljenega Jareninskega...
07 / 2022
Zebra Patisseries, Ljubljana - chef Tomi Češek
ZA PRIHODNOST SLAŠČIČARSTVA PRI NAS SE SPLOH NE BOJIM! Majhna slaščičarna v ljubljanskih Kosezah deluje kot zlatarna. V vitrinah z barvami in oblikami vabijo dragulji – sladke miniature, ki jih kupci izbirajo s svetlečimi očmi in odnašajo domov v lični embalaži. Tortice, sladice v kozarčkih,...
Objavili smo Pregled vseh člankov

Novičke

Bodite med prvimi obveščeni o aktualnih dogodkih,
tečajih, novostih iz sveta kulinarike ...

Prijava uspešna

Soglašam, da podjetje UMAMI d.o.o. vpisane podatke uporabi za
namene obveščanja o novostih in posebnih ponudbah.