Za profesionalce

Winterhalter: 30-letnica v znamenju Oktoberfesta in novosti

10 / 2022

Ste vedeli, da na Oktoberfestu v Münchnu, ki se je letos odvijal med 17. septembrom in 3. oktobrom, za brezhibno čiste velike pivske kozarce, takoimenovane krigle, skrbi kar 100 pomivalnih strojev Winterhalter? Tako so se v podjetju Winterhalter Gastronom d.o.o. odločili, da 30-letnico obstoja podjetja septembra proslavijo v stilu te velike prireditve in nekaj duha ter tradicije iz Nemčije, kjer se je znamka Winterhalter leta 1947 tudi rodila, pripeljejo k nam. V šotoru pred sodobnimi in lepo urejenimi poslovnimi prostori v Grosuplju, v katere se je podjetje preselilo pred tremi leti, so se zbrali povabljeni gostje iz vrst poslovnih partnerjev ter prodajni in servisni zastopniki, tako domači kot iz sosednjih držav. Sprejeli so jih direktor Marko Škerl, sicer tudi regionalni manager Winterhalterja za področje jugovzhodne Evrope, in zaposleni (na naslovni fotografiji). Za odlično in sproščeno vzdušje so poskrbeli voditeljica Natalija Verboten in ansambel Saše Avsenika, v resnejšem delu praznovanja pa se je direktor Marko Škerl za dolgoletno dobro sodelovanje zahvalil sodelavcem in poslovnim partnerjem.

​​​​

Ob tej priložnosti smo ga vprašali, katere so tiste lastnosti matičnega podjetja in profesionalnih pomivalnih strojev Winterhalter, ki so zaznamovale zadnjih deset let in bi jih izpostavil kot konkurenčno prednost. Škerl meni, da je ena od največjih prednosti specializacija podjetja, ki se tako lahko popolnoma osredotoča na razvoj, zato pomivalni stroji stalno sledijo trendom in pričakovanjem uporabnikov. Med pomembnejše usmeritve je uvrstil Winterhalterjev razvoj »zelenega pomivanja«, tehnologij, ki varčujejo z viri (voda, električna energija, čistila), in »digitalizacijo«. Ta uporabniku omogoča upravljanje pomivalnih strojev preko računalnika ali mobilnega telefona. Tehnološki napredek in inovacije podjetje Winterhalter Gastronom d.o.o. iz Grosuplja redno predstavlja slovenskim uporabnikom, največkrat na sejmih. Na praznovanju pa so premierno v živo predstavili delovanje stroja STF Winterhalter za pomivanje pivskih kozarcev. Ne le, da zdrži tempo pomivanja ob velikem številu gostov, na primer na masovnih prireditvah, in zagotavlja brezhibno čistost (odstrani tudi šminko in druge trdovratne madeže), ampak na koncu cikla celo ohladi kozarce, tako da so takoj pripravljeni na ponovno uporabo.

Kot zanimivost je direktor Marko Škerl povedal, da je na slovenskem trgu po prodaji najbolj uspešen Winterhalter profesionalni podpultni pomivalni stroj serije UC. In dodal, da gostinci zelo cenijo dobro delujočo mrežo njihovih uradnih serviserjev in prodajnih zastopnikov. V podjetju Winterhalter Gastronom d.o.o. so kupcem prisluhnili tudi z različnimi možnostmi financiranja nakupa strojev. Med uspešnejšimi je model ti. lastnega financiranja, ko je kupec z manjšimi mesečnimi plačili že lahko deležen vrhunske pomivalne tehnike, pa naj gre za kreditiranje (36 mesecev), dolgoročni najem z odkupom (rent to own) ali najem brez odkupa (rent to use).

Praznovanje ob obletnici slovenskega podjetja Winterhalter Gastronom d.o.o., ki ga je pred 30 leti ustanovilo matično podjetje iz Nemčije (že pred tem pa so bili stroji te znamke prisotni na našem trgu), je zaokrožila nagradna igra. Gostje so ugibali, koliko pomivalnih strojev je v tem času na slovenskem trgu prodal Winterhalter Gastronom. Tisti, ki se je najbolj približal številki 12.724(!), se je razveselil lepe nagrade – vip obiska Oktoberfesta za dve osebi prihodnje leto v Münchnu.

Tekst: Urša Cvilak   Foto: Peter Irman

Dodatne informacije: Winterhalter Gastronom

Deli na
09 / 2022
Zasnova profesionalne kuhinje za višjo produktivnost
OGLASNA VSEBINA / Naročnik - Pajntar Zasnova profesionalne kuhinje za višjo produktivnost Ali ste vedeli, da je produktivnost zaposlenih v profesionalni kuhinji lahko stvar zasnove same kuhinje in opreme v njej? Produktivnost pomembno vpliva tudi na dobiček, zato pri zasnovi in optimizaciji upoštevajte...
04 / 2022
Ledene kocke dovršenih oblik in brez primesi
Vsak barman bi se strinjal, da je kakovosten led - naj gre za takšnega v obliki kock, krogel ali drobljenega - pomemben sestavni del priprave koktajlov in postrežbe najrazličnejših pijač. Ledomati japonske znamke Hoshizaki, ki jih pri nas zastopa in prodaja podjetje DSP d.o.o., so v svetu cenjeni...
04 / 2022
Platforma, ki gostince povezuje z dobavitelji
V času, ko je bil turistični sektor zaradi pandemije zavit v črnino, sta podjetnika Valentina Metež in Milorad Drljača začela razvijati platformo Proky.io, ki gostincem, hotelirjem, velikim kuhinjam, barom in drugim v HoReCa sektorju omogoča hitrejšo in preglednejšo digitalno naročilo živil...
Za profesionalce Pregled vseh člankov

Novičke

Bodite med prvimi obveščeni o aktualnih dogodkih,
tečajih, novostih iz sveta kulinarike ...

Prijava uspešna

Soglašam, da podjetje UMAMI d.o.o. vpisane podatke uporabi za
namene obveščanja o novostih in posebnih ponudbah.