Objavili smo

Izvorno slovensko - Okusi Rogle

12 / 2020

KAJ IMAJO SKUPNEGA KARTUZIJANSKE VREDNOTE IN OKUSI ROGLE?
Kolektivna blagovna znamka Okusi Rogle na južni strani Pohorja združuje, neguje in ohranja kulinarično tradicijo Turistične destinacije Rogla-Pohorje, ki jo soustvarjajo občine Oplotnica, Slovenske Konjice, Vitanje in Zreče. Filozofija znamke Okusi Rogle sovpada s filozofijo območja, ki so ga že v 12. stoletju s svojim delovanjem in načinom življenja močno zaznamovali kartuzijani iz Žičke kartuzije. Tako kot so oni že takrat živeli trajnostno in družbeno odgovorno – v stiku z naravo, samooskrbno, zmerno, kot družba brez odpadkov in vseeno našli načine zaslužka za svojo skupnost – tako so si v Turistični destinaciji Rogla-Pohorje zadali nalogo, da vzpostavijo takoimenovano trojno os sodelovanja. Ta temelji na poštenem odnosu do ljudi, narave in ponudnikov ter odjemalcev. Blagovna znamka Okusi Rogle, ki jo v okviru destinacije sistematično razvijajo, je danes odsev vsega naštetega.
Blagovna znamka Okusi Rogle, katere lastnik je podjetje Unitur, je v prvotni obliki nastajala med leti 2011 in 2013 s pomočjo sredstev Lokalne akcijske skupine Od Pohorja do Bohorja. Njene temelje so postavili v Pravilniku o uporabi in pravici do uporabe blagovne znamke Okusi Rogle ter določili ključne recepture, standarde in poimenovanja produktov. Začrtali so še kulinarično piramido in kulinarične poti območja, koledar prireditev, oblikovali podobo znamke, izdali brošuro. Blagovno znamko Okusi Rogle in recepture so tudi zaščitili. 
Po vmesnem obdobju, ko je začetni zagon usahnil in tudi sredstev za nadaljevanje razvoja ni bilo na voljo, je v letu 2016 sledila revitalizacija znamke, ko je bil tudi sprejet Načrt razvoja in trženja destinacije Rogla-Pohorje 2017-2021. V naslednjih letih je bil sistem podeljevanja pravice do uporabe znamke Okusi Rogle nadgrajen s pomočjo Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja. Upravljanje znamke je bilo predano gospodarsko interesnemu združenju LTO Rogla-Zreče, ki skupaj s Splošno knjižnico Slovenske Konjice (pod okrilje katere sodi tudi Turistično informacijski center), skrbi za promocijo znamke in z njo označene ponudbe...

Celoten članek je objavljen v reviji Pet zvezdic, številka 12/2020. Kupi izvod / Letna naročnina

Tekst: dr. Tanja Lešnik Štuhec (ProVITAL d.o.o.)  Foto: Dan Briški

Deli na
05 / 2023
Krčma na gradu Bogenšperk, chefa Mitja Zadravec Ribič in Marko Železnik
GRAD, NA KATEREM SE PIŠEJO ZANIMIVE ZGODBE Na gradu Bogenšperk na Dolenjskem je živel in pisal znameniti polihistor Janez Vajkard Valvasor. Tu se je pred tremi leti začela pisati tudi zanimiva, ustvarjalna in ambiciozna gostinska zgodba, katere avtor je Mitja Zadravec Ribič s svojo zagnano ekipo....
05 / 2023
Sibon Wine & Spa Resort, Jeruzalem - chef Zoran Ristič
V DEŽELI ŠIPONA ZDAJ TUDI BUTIČNI HOTEL SIBON! Med turistično najbolj prepoznavne kraje Prlekije zagotovo sodi Jeruzalem, ki je od Ljutomera oddaljen 7 kilometrov in mu pravijo tudi raj med vinogradi. Prav tu se je pred letom dni odprl štirizvezdični butični hotel Sibon Wine & Spa Resort....
05 / 2023
Gault&Millau Slovenija 2023
DESETIM RESTAVRACIJAM 4 KAPE, CHEF LETA JANEZ BRATOVŽ! Izid kulinaričnega vodnika Gault&Millau Slovenija, že petega po vrsti, je vsakič znova praznik slovenske gastronomije. Ne le zato, ker prinese priznanja in s tem potrditev že uveljavljenim in najboljšim, ampak tudi odkriva sveža gastronomska...
Objavili smo Pregled vseh člankov

Novičke

Bodite med prvimi obveščeni o aktualnih dogodkih,
tečajih, novostih iz sveta kulinarike ...

Prijava uspešna

Soglašam, da podjetje UMAMI d.o.o. vpisane podatke uporabi za
namene obveščanja o novostih in posebnih ponudbah.