Objavili smo
06 / 2023
TUDI BELA KRAJINA IMA SVOJO KOLEKTIVNO BLAGOVNO ZNAMKO
Deležniki z območja Bele krajine so prepoznali nujnost nadgradnje dosedanjega delovanja, in sicer z vzpostavitvijo kolektivne blagovne znamke Belokranjsko. Na prvi presoji je 39 ponudnikov, med njimi 6 gostinskih, prejelo certifikat za 100 svojih izdelkov in jedi.
POVEZOVANJE PONUDNIKOV IN ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI
Kolektivna blagovna znamka Belokranjsko (krajše KBZ Belokranjsko) je vzpostavljena po modelu Izvorno slovensko, na podlagi katerega so bile že vzpostavljene znamke Srce Slovenije, Dobrote Dolenjske, Bohinjsko, Okusi Rogle in druge. Lastnik in upravljalec znamke je JZ Razvojno informacijski center Bela krajina, kjer verjamejo, da bo z vzpostavitvijo sistema certificiranja in celostne grafične podobe omogočeno povezovanje belokranjskih ponudnikov in zagotavljanje kvalitete izdelkov. Prav tako pa se bodo odprli novi trženjski kanali s pomočjo prodajno promocijskih centrov, spleta in logističnega centra. Vse to bo vodilo k večji prepoznavnosti belokranjske kulinarike, rokodelstva, lokalne samooskrbe in v naslednjih fazah tudi nastanitev ter turističnih produktov.
KBZ Belokranjsko je znamka, ki predstavlja izvrstno, sonaravno pridelano, predelano, izdelano ali ponujeno lokalno ponudbo destinacije Bela krajina. Pod njenim okriljem se predstavljajo s strani strokovne komisije certificirani pridelki, živilski in rokodelski izdelki ter jedi in pijače, postrežene na gostinski način ...
Celoten članek je objavljen v reviji Pet zvezdic, št. 6/2023. Nakup izvoda / Letna naročnina
Tekst: RIC Bela krajina (zanj Samo Flajnik) Foto: arhiv RIC Bela krajina